İyi Parti Kocaeli İl Teşkilatı, Türkiye Cumhuriyeti’nin temel değerlerine ve adalet ilkelerine vurgu yapan büyük bir organizasyonla Ankara’ya doğru yola çıktı. Türkiye Cumhuriyeti sevdalıları olarak; adalet, hukuk, Cumhuriyet ve milletin ortak geleceği için yola koyulan Kocaeli heyeti, inanç ve kararlılıklarını başkentin tarihi meydanına taşımak üzere geniş bir katılım sağladı.
“Bayrak Açıyorum” sloganıyla organize olan Kocaeli teşkilatı mensupları, Ankara Tandoğan Meydanı’nda gerçekleştirilecek büyük buluşmada yer almak üzere kentten hareket etti. Yolculuk boyunca vatan sevgisi, Cumhuriyet’e bağlılık ve milli birlik iradesini ön planda tutan partililer, Kocaeli’den yükselen bu güçlü iradenin Tandoğan’da milyonların ortak sesi olacağını ifade etti. Türkiye Cumhuriyeti’nin ilelebet yaşayacağı ve ay yıldızlı al bayrağın sonsuza dek özgür semalarda dalgalanacağı vurgulanarak, yolculuğun sadece kilometreleri katetmek değil, milli bir iradeyi sergilemek olduğu belirtildi.
Tandoğan Meydanı’ndaki yerini alacak olan Kocaeli heyeti, burada açılacak her bayrağın Cumhuriyet’e olan bağlılığın ve Türkiye sevdasının en güçlü ifadesi olacağını dile getirdi.