Kocaelispor Başkan Vekili Veli Başkurt, hakem Ali Palabıyık’ın şike soruşturması kapsamında PFDK’ya sevk edilmesine sert sözlerle tepki gösterdi. Başkurt, Kocaelispor’un küme düştüğü sezonda takımları aleyhine haksız bir penaltı kararı verildiğini savunarak, söz konusu kararın kulübün kaderini etkilediğini ifade etti.
KOCAELİSPOR CAMİASINDA DERİN YARA
Ali Palabıyık’ın PFDK’ya sevk edilmesini değerlendiren Başkurt, yaşananların Kocaelispor camiasında derin bir yara açtığını dile getirdi. Açıklamasında ağır ifadeler kullanan Başkurt, geçmişte yaşanan hak kayıplarının bugün gelinen noktada yeniden gündeme gelmesinin camiada öfke yarattığını belirtti.