Kocaeli Kent Konseyi 13. Olağan Genel Kurulu, yoğun katılım ve yüksek bir temsil gücüyle gerçekleştirildi. Ortak aklın, katılımcı demokrasinin ve kentlilik bilincinin ön plana çıktığı genel kurul, kentin dinamiklerini bir araya getiren örnek bir birlikteliğe sahne oldu.
Genel kurulda, geçmiş dönem başkanı Kadir Çetin’e görev süresi boyunca Kocaeli Kent Konseyi’ne kazandırdığı değerli hizmetler, özverili çalışmaları ve katkıları için teşekkür edildi. Kent konseyine sunduğu emekler, genel kurula katılan üyeler tarafından saygı ve minnetle anıldı.
Gerçekleştirilen seçimlerin ardından Kocaeli Kent Konseyi’nin 13. Dönem Başkanlığına Ceyhun Yalçın seçildi. Yalçın ve yönetim kurulu üyeleri tebrikleri kabul ederken, yeni dönemin Kocaeli ve Kent Konseyi adına hayırlı olması temennisinde bulunuldu. Yeni yönetimin, kentin sosyal ve kültürel yapısına katkı sunacak projelerle çalışmalarına hız kesmeden devam etmesi bekleniyor.